7 Kasım 2017 Salı

2.CS GO DA BİLMEMİZ GEREKEN KODALARRRR:
____________________________________________
r_drawtracers_firstperson 0
Ateş ettiğinizde oluşan ışık patlamaların kapatır. Bu da dikkat dağıttığı için oyuncular tarafından kapatılır.
mat_monitorgamma <değer>
Parlaklık değerini artırır. Bu değer 1.8 ile 2 arasında olursa tüneldeki adamları rahatlıkla görürsünüz.
mat_queue_mode -1
Fpsnizi artırır.
fps_max <değer>
Fpsnizi sabitlemeye yarar. Değişken bir fpsye sabitseniz bu oyunda kasmalara sebep olabilir. Bu gibi durumlarda kullanabilisiniz.
r_dynamic 0
Dynamic Lighting özelliğini kapatır. Genellikle dikkat dağıttığı için kapatılır.
mat_savechanges
Oyun ayarlarınızı korur.
cl_radar_always_centered 0;
cl_radar_scale 0.3;
cl_hud_radar_scale 1.15;
cl_radar_icon_scale_min 1;
cl_radar_rotate 1;
Radar için yapılan bir özelliştirmedir. Radarı büyütür ve haritayı genişletir. Bu sayede rakiplerinizi daha rahat görürsünüz.
cl_hud_background_alpha <değer>
HUD arka plan opaklığını değiştirir. Genellikle 0.1 ile 0.2 arası bir değerde kullanılır.
cl_hud_bomb_under_radar 
Bomba göstergesinin konumunu değiştirir. <0=açık | 1=kapalı>
hud_scaling <değer>
HUD boyutunu değiştirir. Genellikle 0.8 ile 1 arası bir değer kullanılır.
r_drawparticles 0
Bu da fpsnizi artıran komutlardan biri.
hud_showtargetid 
Oyuncunun üstüne aim aldığınızda isim gösterilsinmi yoksa gösterilmesin mi <0=kapalı | 1= açık>
cl_hud_color <değer>
HUD rengini değiştirir. <1-10>
cl_hud_playercount_showcount
Ekranın üst kısmında oyuncu sayısı mı yoksa oyuncuların avatar resimleri mi gösterilsin <0=kapalı | 1=açık>
cl_righthand 1;
viewmodel_offset_x 0;
viewmodel_offset_y -2;
viewmodel_offset_z “-2;
viewmodel_fov 54;
cl_bobamt_lat 0.1;
cl_bobamt_vert 0.1;
cl_bobcycle 0.1;
cl_viewmodel_shift_left_amt 0.5;
cl_viewmodel_shift_right_amt 0.5;
Hareket ederken silahtaki sallantı efektini önler. Dikkat dağıttığı için oyuncular tarafından kapatılmaktadır.
r_drawtracers_firstperson 0
Ateş ettiğinizde oluşan ışık patlamaların kapatır. Bu da dikkat dağıttığı için oyuncular tarafından kapatılır.
mat_monitorgamma <değer>
Parlaklık değerini artırır. Bu değer 1.8 ile 2 arasında olursa tüneldeki adamları rahatlıkla görürsünüz.
mat_queue_mode -1
Fpsnizi artırır.
fps_max <değer>
Fpsnizi sabitlemeye yarar. Değişken bir fpsye sabitseniz bu oyunda kasmalara sebep olabilir. Bu gibi durumlarda kullanabilisiniz.
r_dynamic 0
Dynamic Lighting özelliğini kapatır. Genellikle dikkat dağıttığı için kapatılır.
mat_savechanges
Oyun ayarlarınızı korur.
cl_radar_always_centered 0;
cl_radar_scale 0.3;
cl_hud_radar_scale 1.15;
cl_radar_icon_scale_min 1;
cl_radar_rotate 1;
Radar için yapılan bir özelliştirmedir. Radarı büyütür ve haritayı genişletir. Bu sayede rakiplerinizi daha rahat görürsünüz.
cl_hud_background_alpha <değer>
HUD arka plan opaklığını değiştirir. Genellikle 0.1 ile 0.2 arası bir değerde kullanılır.
cl_hud_bomb_under_radar 
Bomba göstergesinin konumunu değiştirir. <0=açık | 1=kapalı>
hud_scaling <değer>
HUD boyutunu değiştirir. Genellikle 0.8 ile 1 arası bir değer kullanılır.
r_drawparticles 0
Bu da fpsnizi artıran komutlardan biri.
hud_showtargetid 
Oyuncunun üstüne aim aldığınızda isim gösterilsinmi yoksa gösterilmesin mi <0=kapalı | 1= açık>
cl_hud_color <değer>
HUD rengini değiştirir. <1-10>
cl_hud_playercount_showcount
Ekranın üst kısmında oyuncu sayısı mı yoksa oyuncuların avatar resimleri mi gösterilsin <0=kapalı | 1=açık>
cl_righthand 1;
viewmodel_offset_x 0;
viewmodel_offset_y -2;
viewmodel_offset_z “-2;
viewmodel_fov 54;
cl_bobamt_lat 0.1;
cl_bobamt_vert 0.1;
cl_bobcycle 0.1;
cl_viewmodel_shift_left_amt 0.5;
cl_viewmodel_shift_right_amt 0.5;
Hareket ederken silahtaki sallantı efektini önler. Dikkat dağıttığı için oyuncular tarafından kapatılmaktadır.
Disqus Yorumları Yükle

0 yorum