____________________________________________
r_drawtracers_firstperson 0
|
Ateş ettiğinizde oluşan ışık patlamaların kapatır. Bu da dikkat dağıttığı
için oyuncular tarafından kapatılır.
|
mat_monitorgamma <değer>
|
Parlaklık değerini artırır. Bu değer 1.8 ile 2 arasında olursa tüneldeki
adamları rahatlıkla görürsünüz.
|
mat_queue_mode -1
|
Fpsnizi artırır.
|
fps_max <değer>
|
Fpsnizi sabitlemeye yarar. Değişken bir fpsye sabitseniz bu oyunda
kasmalara sebep olabilir. Bu gibi durumlarda kullanabilisiniz.
|
r_dynamic 0
|
Dynamic Lighting özelliğini kapatır. Genellikle dikkat dağıttığı için
kapatılır.
|
mat_savechanges
|
Oyun ayarlarınızı korur.
|
cl_radar_always_centered 0;
cl_radar_scale 0.3; cl_hud_radar_scale 1.15; cl_radar_icon_scale_min 1; cl_radar_rotate 1; |
Radar için yapılan bir özelliştirmedir. Radarı büyütür ve haritayı
genişletir. Bu sayede rakiplerinizi daha rahat görürsünüz.
|
cl_hud_background_alpha <değer>
|
HUD arka plan opaklığını değiştirir. Genellikle 0.1 ile 0.2 arası bir
değerde kullanılır.
|
cl_hud_bomb_under_radar
|
Bomba göstergesinin konumunu değiştirir. <0=açık | 1=kapalı>
|
hud_scaling <değer>
|
HUD boyutunu değiştirir. Genellikle 0.8 ile 1 arası bir değer kullanılır.
|
r_drawparticles 0
|
Bu da fpsnizi artıran komutlardan biri.
|
hud_showtargetid
|
Oyuncunun üstüne aim aldığınızda isim gösterilsinmi yoksa gösterilmesin
mi <0=kapalı | 1= açık>
|
cl_hud_color <değer>
|
HUD rengini değiştirir. <1-10>
|
cl_hud_playercount_showcount
|
Ekranın üst kısmında oyuncu sayısı mı yoksa oyuncuların avatar resimleri
mi gösterilsin <0=kapalı | 1=açık>
|
cl_righthand 1;
viewmodel_offset_x 0; viewmodel_offset_y -2; viewmodel_offset_z “-2; viewmodel_fov 54; cl_bobamt_lat 0.1; cl_bobamt_vert 0.1; cl_bobcycle 0.1; cl_viewmodel_shift_left_amt 0.5; cl_viewmodel_shift_right_amt 0.5; |
Hareket ederken silahtaki sallantı efektini önler. Dikkat dağıttığı için
oyuncular tarafından kapatılmaktadır.
|
r_drawtracers_firstperson 0
|
Ateş ettiğinizde oluşan ışık patlamaların kapatır. Bu da dikkat dağıttığı
için oyuncular tarafından kapatılır.
|
mat_monitorgamma <değer>
|
Parlaklık değerini artırır. Bu değer 1.8 ile 2 arasında olursa tüneldeki
adamları rahatlıkla görürsünüz.
|
mat_queue_mode -1
|
Fpsnizi artırır.
|
fps_max <değer>
|
Fpsnizi sabitlemeye yarar. Değişken bir fpsye sabitseniz bu oyunda
kasmalara sebep olabilir. Bu gibi durumlarda kullanabilisiniz.
|
r_dynamic 0
|
Dynamic Lighting özelliğini kapatır. Genellikle dikkat dağıttığı için
kapatılır.
|
mat_savechanges
|
Oyun ayarlarınızı korur.
|
cl_radar_always_centered 0;
cl_radar_scale 0.3; cl_hud_radar_scale 1.15; cl_radar_icon_scale_min 1; cl_radar_rotate 1; |
Radar için yapılan bir özelliştirmedir. Radarı büyütür ve haritayı
genişletir. Bu sayede rakiplerinizi daha rahat görürsünüz.
|
cl_hud_background_alpha <değer>
|
HUD arka plan opaklığını değiştirir. Genellikle 0.1 ile 0.2 arası bir
değerde kullanılır.
|
cl_hud_bomb_under_radar
|
Bomba göstergesinin konumunu değiştirir. <0=açık | 1=kapalı>
|
hud_scaling <değer>
|
HUD boyutunu değiştirir. Genellikle 0.8 ile 1 arası bir değer kullanılır.
|
r_drawparticles 0
|
Bu da fpsnizi artıran komutlardan biri.
|
hud_showtargetid
|
Oyuncunun üstüne aim aldığınızda isim gösterilsinmi yoksa gösterilmesin
mi <0=kapalı | 1= açık>
|
cl_hud_color <değer>
|
HUD rengini değiştirir. <1-10>
|
cl_hud_playercount_showcount
|
Ekranın üst kısmında oyuncu sayısı mı yoksa oyuncuların avatar resimleri
mi gösterilsin <0=kapalı | 1=açık>
|
cl_righthand 1;
viewmodel_offset_x 0; viewmodel_offset_y -2; viewmodel_offset_z “-2; viewmodel_fov 54; cl_bobamt_lat 0.1; cl_bobamt_vert 0.1; cl_bobcycle 0.1; cl_viewmodel_shift_left_amt 0.5; cl_viewmodel_shift_right_amt 0.5; |
Hareket ederken silahtaki sallantı efektini önler. Dikkat dağıttığı için
oyuncular tarafından kapatılmaktadır.
|
0 yorum